Dagelijks Woord

Meer over Nieuws

Puddingbroodjesactie voor Open Doors

15 maart 2024

Ook dit jaar is er weer een puddingbroodjesactie. De opbrengst van de actie is geheel bestemd voor stichting Open Doors. Doet u mee?

U kunt overheerlijke bakkerskwaliteit puddingbroodjes bestellen. De prijs van de puddingbroodjes is 4 stuks voor € 7,-. De opbrengst van de actie is geheel bestemd voor stichting Open Doors. U kunt bestellen tot en met vrijdag 15 maart. De bestelling kan vrijdag 22 maart worden opgehaald in ons kerkgebouw aan de Burg. Posweg 3 in Poederoijen tussen 16.00-17.00 uur en 18.30-19.00 uur. Indien het voor u niet mogelijk is om de bestelling op te halen, laat het ons weten en het wordt thuisbezorgd. U kunt uw bestelling doorgeven via mail mette416 (@) hotmail.com, whatsapp/bellen 06 4703 4364 of lever het bestelformulier in bij één van de onderstaande adressen:

Mette Bok                  – Karel van Gelreweg 8, Poederoijen

Ariana v.d. Ven         – Maasdijk 29, Poederoijen

Lientje v.d. Zalm      – Langekamp 16, Brakel

Helpt u mee deze actie tot een succes te maken? Vraag gerust uw vrienden en familie of zij puddingbroodjes willen bestellen!